torstai 8. marraskuuta 2012

anteeks .

sori en oo kirjottanu tännekkä prkl sataa vuotee mut nyt heitän tähä pari riimii ja koitan muistaa kirjotella useemmin jos saan lukijoit tälle , tosiaa tänne tulee pelkkii riimei + mahollisesti jotain kuvia ! 
- jenssi kiittää & kuittaa .

sä ehkä mietit miksen itke vaan nauran
vaikka sä pidät veitsen terää mun kaulal
anna mulle anteeks , en jaksa enää kauan
mut sun vuokses olin valmis kaivaan mun haudan
mieti näit sanoi samal kun mä ne sulle laulan .
8.10.'12
 
hei jätkä sä veit multa täysin jalat alta
en tunne tätä tunnetta , se vaa kasvaa koko aika
suuremmaks ja suuremmaks en pysty käsittään
sä oot se mitä en koskaan päästä mun käsistä !
14.9.'12
 
Katot mua kadul ilme halveksuen
Mä katon takas ja vaan hymyilen
Huudat taas jotai keskelt kavereiden
ja mä jatkan matkaani nauraen .
Mietin vaan ettet oo ees sen arvonen
et huutasin takas , mä alennu en
sun tasolles , sekaan muitten rottien
niinku sinä , pikku paskiainen ;)
 
mun päässä lyö tyhjää , enää tiedä en
et miten sä pikkuhoro tuut kestään sen
ku kirjotan sulle näit riimei , ehkä vaan sanoi maistelen
mut mulle et merkkaa mitää , ja tiiä , mä kuseta en
 
30.10.'12
 
Mä nauran tälle mun olotilal
tuntuu et jällee kerra kaikki o pilal
mut tiiän kuitenki et mul on toisaalt
asiat paremmin ku jollain jossain toisaal .
28.10.'12
 
saatte lisää huomenna , tossa on nyt päivämäärät mukana et tiiätte millo on ollu millane olo (: 
  
 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti